دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن

علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن

مقدمه:

مقاله امروز یک مقاله کامل و ناب در مورد علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن است که باید خوب مطالعه کنیم و این نوید به شما میدم که ایم مقاله برای همه‌ی ماشین لباسشویی‌ها کاربردی هست. چون ما توی این مقاله از کار نکردن دکمه روشن و خاموش ماشین لباسشویی و ارورای روی صفحه نمایش تا باز نشدن در و گرم نکردن ماشین لباسشویی صحبت خواهیم کرد. البته ما در یک مقاله دیگر به طور کامل در مورد عوامل خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن صحبت خواهیم کرد که به شما هم توصیه می‌کنیم حتما این مقاله رو بخونید که باعث میشه راحت‌تر خرابی‌های مربوط به ماشین لباسشویی را بشناسید. در ادامه با خوندن همین مقاله علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن متوجه خواهید شد که چه نوع خرابی‌هایی مربوط به برد ماشین لباسشویی است. شاید باورتان نشود که همین نکات فنی به ظاهر ساده را خیلی از تعمیرکاران حرفه‌ای جدی نمی‌گیرند و علت خرابی را طور دیگری تشخیص می‌دهند. خب حالا بریم سر نشانه‌های خرابی برد ماشین لباسشویی.

 

کار نکردن دکمه پاور ماشین لباسشویی

نخستین موردی که در رابطه با علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن باید به آن توجه کنیم، در مورد کار نکردن دکمه پاور ماشین لباسشویی ایکس ویژن است. اولین علت خرابی برد ماشین لباسشویی که به ما نشون میدهد برد ماشین لباسشویی ما سوخته است، زمانی هست که ما دکمه پاور را روی پنل ماشین لباسشویی خودمون فشار می‌دهیم و هیچ اتفاقی نمی‌افتد و ماشین لباسشویی ما روشن نمی‌شود. البته این مورد و موارد دیگری که گفته می‌شود، زمانی میتواند خرابی برد ماشین لباسشویی مارو تضمین کند که از اتصال دوشاخه برق ماشین لباسشویی به پریز برق و سلامت سیم برق متصل به ماشین لباسشویی اطمینان داشته باشیم.

وجود ارور در صفحه نمایش ماشین لباسشویی

دومین علت خرابی برد ماشین لباسشویی، که در مقاله علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن به آن خواهیم پرداخت، وجود ارور در صفحه نمایش جلویی ماشین لباسشویی ایکس ویژن هست که این ارور نشان دهنده این موضوع می‌باشد که قطعه‌ای در ماشین لباسشویی ما به خوبی عمل نمیکند. این قطعه ممکن است که خود برد الکترونیکی ما باشد. در صورت دیدن ارور و از آنجایی که هر ارور معنای خاص خودش رو دارد، شما می‌توانید با ما تماس بگیرید تا ما به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه دهیم و به شما به راحتی و در کمال اطمینان بگوییم که این ارور مربوط به چه اشکالی می‌باشد.

خاموشی ناگهانی ماشین لباسشویی

سومین علت خرابی برد ماشین لباسشویی که به ما نشون میده برد ماشین لباسشویی ما دچار اشکال فنی شده، تغییر در مدت زمان شستشو ماشین لباسشویی هست. مثلا ما مدت زمان شستشو ماشین لباسشویی خودمونو روی 1 ساعت تنظیم می‌کنیم، ولی بعد ماشین لباسشوی ما ظرف رسیدن به مدت زمان 10 دقیقه خاموش میشود و ما مجبور خواهیم بود که دوباره ماشین لباسشویی خودمون را روشن کنیم. این عامل هم از علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن است که به ما نشون می‌دهد برد ماشین لباسشویی ما خراب شده و احتیاج به تعمیر دارد.

عدم کارکرد مناسب برنامه‌های ماشین لباسشویی

چهارمین علت خرابی برد ماشین لباسشویی هم مربوط به اختلال در اجرای برنامه‌های ماشین لباسشویی ما می‌شود. یعنی ما برای ماشین لباسشویی خودمان حالت خشک کن را تنظیم نکردیم ولی ماشین لباسشویی خود به خود به حالت خشک کن می‌رود. یا وقتی را تصور کنید که ما برنامه ماشین لباسشویی خودمان را روی حالت چرخش سریع تنظیم می‌کنیم ولی آنچه که خواهیم دید، رفتن ماشین لباسشویی روی چرخش کند و یا صرف نظر از این فرمان چرخش سربع است. همینطور وقتی سلکتور ماشین لباسشویی را روی برنامه یک ساعته تنظیم می‌کنیم، خواهیم دید که ماشین لباسشویی یا به ما برنامه‌ای نشون نمی‌دهد و یا برنامه‌ی 20 دقیقه‌ای نشون می‌دهد. این موارد از جمله مواردی است که در رابطه با عدم کارکرد مناسب برنامه‌های ماشین لباسشویی در مقاله علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن باید بدانیم.

برق دار بودن بدنه ماشین لباسشویی

پنجمین علامت مهم دیگری که خرابی برد ماشین لباسشویی را نشان می‌دهد، برق‌دار بودن ماشین لباسشویی هست. مثلا زمانی که شما بدنه ماشین لباسشویی خودتان را دست می‌زنید، حس برق‌گرفتگی ضعیفی به شما دست می‌دهد. این علامت یکی از علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن است. البته ما به شما در این زمینه توصیه می‌کنیم که حتما در این مورد به خصوص با ما تماس بگیرید و خودتونو درگیر مسائل این چنینی نکنید.

تخلیه نکردن ماشین لباسشویی

ششمین علامت از علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن، تخلیه نکردن ماشین لباسشویی هست. وقتی که دیگ ماشین لباسشویی مدام در حال چرخش و توقف طبق برنامه زمانبندی شده خود است و هیچ تخلیه‌ای از سوی ماشین لباسشویی صورت نمی‌گیرد، به این نتیجه خواهیم رسید که احتمالا قسمتی از برد ماشین لباسشویی ما خراب شده و یا کلا برد ماشین لباسشویی ما سوخته است.

کار نکردن دکمه‌های پنل جلویی ماشین لباسشویی

هفتمین علامت خرابی برد ماشین لباسشویی که در مقاله علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن خواهیم آموخت در رابطه با کار نکردن دکمه های پنل جلویی ماشین لباسشویی هست. وقتی به سراغ ماشین لباسشویی می‌روید و می‌خواهید با زدن دکمه‌های پنل ماشین لباسشویی، تغییری در برنامه ماشین لباسشویی ایجاد کنید، ولی بعد از آن مشاهده می‌کنید که اتفاقی در فرآیند ماشین لباسشویی نمی‌افتد، می‌توانیم این عامل را نشانه‌ای از خرابی یا سوختن برد ماشین لباسشویی خود بدانیم.

باز نشدن درب ماشین لباسشویی

هشتمین علامت از علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن، باز نشدن درب ماشین لباسشویی هست. اگر کار ماشین لباسشویی شما تمام شده و می‌خواهید لباس‌های شسته شده را بردارید و یا روزی به سراغ ماشین لباسشویی می‌روید و می‌خواهید لباس‌هایتان را به درون آن بیندازید و می‌بینید که در ماشین لباسشویی شما باز نمی‌شود؛ امکان دارد که برد ماشین لباسشویی شما دچار اشکال فنی شده باشد. البته باز نشدن در ماشین لباسشویی شما علت‌های دیگری هم دارد که یکی از آنها سوختن برد است، پس بهتر است در این زمینه خود را زیاد ناراحت نکنید و با خوندن دیگر مقالات ما یا خودتان مشکل را برطرف کنید و یا اینکه با ما تماس بگیرید.

گرم نکردن آب ماشین لباسشویی

در مقاله علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن خواهیم آموخت که نشانه‎‌ای دیگر از خرابی برد ماشین لباسشویی مربوط به عمل نکردن المنت گرم‌کن دستگاه می‌باشد. وقتی می‌بینید که ماشین لباسشویی شما آب را گرم نمی‌کند و لباس‌های شما با آب سرد شسته می‌شوند، امکان دارد که برد ماشین لباسشویی شما دچار اختلال شده باشد و یا قسمتی از آن سوخته باشد.

مشکل آبگیری ماشین لباسشویی

دهمین نشانه از خرابی برد ماشین لباسشویی، مربوط به آب‌گیری مداوم و جدا از برنامه اصلی ماشین لباسشویی می‌باشد. اینکه ماشین لباسشویی ما بیش از حد آبگیری می‌کند، خود به تنهایی می‌تواند نشانه‌ای از خرابی برد ماشین لباسشویی ما باشد. این مورد آخر در مورد علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن را حتما جدی بگیرید، چرا که آبگیری ماشین لباسشویی از جمله موارد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

کلام آخر:

امیدورام هر آنچه که در مقاله علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن خواندید برای شما مفید واقع شده باشد و در آینده بتوانید از آن‌ها خوب بهره ببرید. چرا که تمام مواردی که در بالا گفته شد، نکاتی علمی است که باید خوب جدی بگیرید و تصمیم گیری در مورد خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن و یا هر ماشین لباسشویی دیگری را بر اساس این علائم علمی سنجش کنید. چرا که بعضی از افراد بدون داشتن دانش قبلی و مطالعه علت خرابی را موارد دیگری سنجش می‌کنند و علاوه بر برطرف نکردن خرابی موجود ماشین لباسشویی، خرابی‌های دیگری هم بر آن اضافه می‌کند. توصیه ما این است که همیشه از تجربیات افراد متخصص و نکات علمی مقالات تخصصی به درستی و به جا استفاده کنید. خب به انتهای مقاله علائم خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن رسیدیم. شما را به خدای مهربان می‌سپارم و امیدوارم با خوندن دیگر مقالات ما، ما را در این مسیر بیشتر همراهی کنید.          

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *