دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی

نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی

مقدمه:

سلام به همه دوستان خوب من و همراهان سری مقاله‌های آموزشی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن. امروز می‌خوام در مورد نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی صحبت کنم. در ابتدای این مقاله 8 مرحله برای شستن لباس‌های سفید به شما می‌گویم و در ادامه 3 نکته در مورد تمیزی لباس‌های سفید. اینکه آیا از نرم‌کننده یا سفید کننده استفاده کنید؟ به شما چند نکته در مورد دستور خانگی نیز خواهم گفت که خودتان راحت‌تر لباس‌های خود را لکه‌گیری کنید. اگر می‌خواهید مقاله خودمون در مورد نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی را شروع کنید با ما در ادامه همراه باشید.

 

8 مرحله برای شستن لباس‌های سفید (راهنمای گام به گام) 

در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی سوالی است که اغلب هنگام شستن لباس ها مطرح می شود. در حالی که ما فکر می‌کنیم شستن لباس‌ها بسیار ساده است، اما در واقع پیچیده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنیم. مخصوصاً وقتی پای شستن لباس‌های سفید در میان باشد. ما بایدها، نبایدها و بهترین روش ها را برای سفید و روشن نگه داشتن لباس‌های سفید شما خلاصه کرده ایم.

 

چرا لباس‌های سفید رنگ می گیرند؟

چرا لباس‌های سفید رنگ می گیرند؟

این موضوع یکم اذیت کننده است، درست است؟ تصور تغییر رنگ لباس‌های سفید ممکن است اذیت کننده به نظر برسد، اما بدون مراقبت مناسب، لباس‌های سفید در واقع می‌توانند خاکستری و یا زرد شوند. حتی با ترکیب لباس‌های دیگر می‌توانند رنگ‌های دیگر به خود بگیرند. رایج ترین مشکل لباس‌های سفید این است که رنگ سفید لباس‌ها یک سایه تیره تر می شود یا با خاکستری شدن، روشنایی خود را از دست می دهند. در ادامه مقاله نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی می‌خوانیم.

 

لباس های سفید معمولاً به دلیل گرد و غبار و کثیفی رنگ کدر به خود می‌گیرند. این معمولا زمانی اتفاق می افتد که لباس ها به درستی مرتب نشده باشند. ذرات گرد و غبار و خاک به لباس می چسبند و از آنجایی که رنگ سفید روشن است، این ذرات بیشتر به چشم می آیند. جدا از گرد و غبار و کثیفی ناشی از آلودگی، قرار دادن لباس های سفید خود در ماشین لباسشویی همراه با سایر لباس‌های کثیف مانند جوراب نیز می تواند سبب تیرگی لباس‌های سفید شود. گرد و غبار و ذرات کثیفی که در چرخه شستشو حذف می شوند؛ ممکن است روی لباس‌های سفید شما تاثیر بگذارند، به خصوص زمانی که مواد شوینده شما برای پاک کردن همه اینها کافی نباشد.  در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی رنگ لباس‌های دیگر نیز ممکن است رنگ سفید شما را تغییر دهد. در هنگام شستن لباس، گاهی اوقات افراد برای صرفه جویی در مصرف انرژی و مواد شوینده، لباس‌های سفید را با لباس های رنگ روشن یا بدتر از آن، لباس های تیره مخلوط می کنند. انواع پارچه هایی وجود دارند که رنگ ثابتی ندارند، بنابراین رنگ در نهایت شسته می شود و روی لباس‌های دیگر در ماشین لباسشویی تأثیر می گذارد. این یکی از دلایلی است که لباس‌های سفید دچار لکه های رنگی می شوند. اگر می‌خواهید همچنین در مورد نحوه جداسازی لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی ایکس ویژن و دیگر لباسشویی‌ها بدانید با ما همراه باشید.

 

آیا لباس‌ها را قبل شستشو جداسازی کنیم؟

آیا لباس‌ها را قبل شستشو جداسازی کنیم؟

همانطور که گفته شد، مهم ترین چیزی که باید در مورد نحوه شستن لباس های سفید به خاطر بسپارید این است که همیشه لباس‌های سفید را جداگانه مرتب کرده و بشویید. در رابطه به نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی این یک راه حل آسان و سریع است که سفیدی لباس‌های سفید شما را طولانی تر می کند. اگر با اینکه  لباس‌های سفید خود را به صورت جداگانه می‌شویید و همچنان متوجه می‌شوید که درخشندگی خود را از دست می‌دهند، احتمالاً کیفیت آب در این امر تاثیرگذار است. آب سختی که محتوای کلسیم و منیزیم بالایی دارد، تاثیر مواد شوینده را در از بین بردن کثیفی‌ها و لکه‌ها کمتر می کند. نگران نباشید زیرا تکنیک ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که می توانید هنگام شستن لباس‌های سفید خود یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید. در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی ایکس ویژن و دیگر ماشین لباسشویی‌ها در آب گرم یا سرد با ما همراه باشید.

 

لباس‌های سفید را در آب گرم  بشوییم یا آب سرد؟ 

لباس‌های سفید را در آب گرم بشوییم یا آب سرد؟

قبل از شروع راهنمای گام به گام در مورد نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی، ابتدا به این سوال متداول پاسخ می دهیم. بسیاری از افراد اغلب به این فکر می کنند که آیا لباس‌های سفید باید در آب گرم شسته شوند یا در آب سرد. برای حفظ سفیدی لباس‌ها، بهتر است آن‌ها را در آب داغ بشویید. چرا لباس‌های سفید را در آب داغ می شوییم؟ آب داغ برای شستن لباس‌های سفید توصیه می شود؛ زیرا گرد و غبار و لکه‌ها را بهتر از بین می برد. اما مراقب باشید، زیرا خطراتی نیز به همراه دارد. مطمئن شوید که برچسب لباس خود را بررسی کرده اید تا گرم‌ترین دمای آبی را که پارچه سفید شما می تواند تحمل کند را تنظیم کنید. آب داغ تمایل به چروک یا جمع شدن برخی از انواع پارچه را دارد و هیچ کس نمی‌خواهد بعد از شستن لباسش، پیراهن جمع‌شده و کوچک‌تری داشته باشد. برخی از لکه ها مانند خون، هنگام شستن در آب داغ بیشتر ته‌نشین می شوند. به یاد داشته باشید که همیشه با احتیاط بشویید. حال به شما در رابطه با چگونگی شستشو لباس‌ها و نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی ایکس ویژن و دیگر ماشین لباسشویی‌ها می‌گوییم.

 

چگونه لباس‌های سفید را در ماشین لباسشویی بشویید؟

چگونه لباس‌های سفید را در ماشین لباسشویی بشویید؟

اکنون که اصول اولیه شستشوی لباس‌های سفید خود را می دانید، بیایید روند گام به گام در رابطه با نحوه شستشوی لباس های سفید در ماشین لباسشویی را بررسی کنیم.

 

مرحله 1. ابتدا لباس‌های سفید خود را جداسازی

ابتدا لباس‌های سفید خود را جداسازی

همانطور که قبلاً ذکر شد، در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی جداسازی و تفکیک لباس‌های سفید از دیگر لباس‌های کثیف و رنگی فوت کوزه‌گری شستن لباس‌های سفید است. برای جلوگیری از حوادث ناخواسته، لباس‌های سفید خود را با دقت مرتب کنید و آنها را از لباس های رنگی جدا کنید. این امر به ویژه هنگامی که لباس‌های سفید خود را در آب داغ می‌شوید اهمیت دارد. زیرا آب داغ، رنگ را از لباس‌های رنگی پاک می‌کند که این امر ممکن است منجر به تغییر رنگ لباس‌های سفید شما منتهی بشود.

 

مرحله 2. قبل از قرار دادن لباس در ماشین لباسشویی لکه‌ها را از بین ببرید

قبل از قرار دادن لباس در ماشین لباسشویی لکه‌ها را از بین ببرید

 اگر لکه های قابل مشاهده ای وجود دارد، قبل از قرار دادن لباس‌های سفید خود در داخل ماشین لباسشویی، ابتدا آنها را از بین ببرید. روش‌های مختلف حذف برای انواع مختلف پارچه وجود دارند. برای از بین بردن لکه‌ها باید نوع لکه را نیز در نظر بگیرید.

 

به عنوان یک قاعده کلی، در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی می توانید از مواد شوینده مایع برای درمان لکه‌های عرق و چربی استفاده کنید. برای لکه‌های غذا و نوشیدنی مانند سس های ریخته شده، قهوه، از مایع سفید کننده اکسیژن دار غلیظ استفاده کنید. فقط هنگام استفاده از مواد شیمیایی به خاطر داشته باشید که خطراتی وجود دارد. به عنوان مثال، سفید کننده کلر ممکن است به کیفیت لباس شما آسیب برساند، زمانی که بیش از حد لباس بپوشید. پارچه های ظریف مانند ابریشم ممکن است نیاز به مراقبت داشته باشند، به خصوص با استفاده از محصولات لکه بر.

 

مرحله 3. انتخاب مواد شوینده مناسب برای لباس‌های سفید

انتخاب مواد شوینده مناسب برای لباس‌های سفید

مواد شوینده ای هستند که مخصوص لباس‌های سفید طراحی شده اند. این مواد شوینده اغلب با مواد خاصی ترکیب می شوند که به حفظ درخشندگی لباس شما کمک می‌کنند. هنگام خرید از فروشگاه، برچسب مواد شوینده خود را بررسی کنید. به یاد داشته باشید در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی، مقدار مناسبی از مواد شوینده مخصوص لباس‌های سفید را برای تمیز کردن لباس‌های خود در ماشین لباسشویی قرار دهید. آن را با تعداد لباس‌هایی که در ماشین لباسشویی می گذارید تناسب دهید. وقتی مقدار زیادی ماده شوینده بریزید، مقدار اضافی آن ممکن است در الیاف لباس شما بنشیند و از سمتی دیگر آلودگی‌ها روی آن بنشینند.

 

مرحله 4. ماشین لباسشویی خود را با آب پر کنید اما نه تا لبه

ماشین لباسشویی خود را با آب پر کنید اما نه تا لبه

 بار کردن بیش از حد ماشین لباسشویی ممکن است وسوسه انگیز شود. اگر می خواهید رنگ سفید لباس‌های سفید خود را سفید و روشن نگه دارید، به هیچ وجه بیشتر از حد مجاز لباس در ماشین لباسشویی قرار ندهید. هنگامی که ماشین لباسشویی خود را بیش از اندازه از لباس پر می کنید، فضای کافی برای آب وجود نخواهد داشت تا گرد و غبار و ذرات کثیفی که در لباس‌های کثیف شما نشسته‌اند را از بین ببرد و این امر در نهایت منجر به تمیزی کمتری می‌شود. در ادامه راجب استفاده از نوع برنامه و تنظیمات مرتبط با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی ایکس ویژن  و دیگر لباسشویی‌ها می‌خوانیم.

 

مرحله 5. شستشو با استفاده از تنظیمات معمولی

شستشو با استفاده از تنظیمات معمولی

تنظیمات معمولی در شستن لباس‌های سفید در حین انجام کار توصیه می‌شود. لباس سفید شما را تمیز می کند و در عین حال کیفیت آن را حفظ می کند. در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی فقط زمانی از تنظیمات سنگین استفاده کنید که احساس می کنید لکه‌ها یا تغییر رنگ‌ها نیاز به شستشوی قوی دارند. این برای جلوگیری از آن است که به پارچه‌های لباس‌هایتان به دلیل قدرت شستشوی سنگین آسیب وارد نشود.

 

مرحله 6. از نرم کننده‌های پارچه استفاده نکنید

از نرم کننده‌های پارچه استفاده نکنید

نرم کننده‌های پارچه، پوشیدن لباس‌ها را راحت‌تر می کنند؛ زیرا نرم تر هستند. با این حال در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی، نقطه ضعف استفاده از نرم‌کننده‌ها بر روی لباس‌های سفید این است که ممکن است باقیمانده نرم‌کننده‌ها روی پارچه‌ها باقی بماند و در نتیجه باعث تغییر رنگ و کدر شدن پارچه شود.

کاری که می توانید به جای آن انجام دهید این است که یک فنجان سرکه سفید مقطر را در هنگام ورود ماشین لباسشویی به چرخه آبکشی به ماشین لباسشویی اضافه کنید.

 

مرحله 7. قبل از خشک کردن لباس‌ها، آن‌ها را بررسی کنید

قبل از خشک کردن لباس‌ها، آن‌ها را بررسی کنید

 وقتی شستشو تمام شد، لباس‌های سفید خود را یکی یکی بررسی کنید تا ببینید آیا لکه ها با موفقیت پاک شده اند یا خیر. اگر هنوز لکه‌ای باقی مانده است،  لکه‌های لباس‌های سفید خود را از بین ببرید و آن‌ها را دوباره بشویید. در ادامه در مورد نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی در هوای آزاد می‌آموزیم.

 

مرحله 8. لباس‌هایتان را در هوای آزاد خشک کنید

لباس‌هایتان را در هوای آزاد خشک کنید

 بسیاری ترجیح می دهند در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی از خشک‌کن استفاده کنند. زیرا می توانند لباس‌های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن خشک کنند. با این حال، هنگام شستن لباس‌های سفید، خشک کردن لباس‌ها توسط هوای آزاد و یا آویزان کردن لباس‌ها در بیرون خانه برای خشک شدن، گزینه بهتری است. اشعه ماوراء بنفش خورشید به شادابی و روشن نگه داشتن سفیدی لباس‌های سفیدتان کمک می کند. اگر حیاط خلوت یا فضایی برای خشک کردن ندارید، همچنان می توانید از خشک کن خود استفاده کنید. فقط دمای آن را کم نگه دارید و لباس‌های سفید خود را در حالی که هنوز کمی مرطوب هستند خارج کنید. برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید؛ آنها را روی یک قفسه خشک کن آویزان کنید. تمام این مراحل را دنبال کنید تا در نهایت لباس‌های سفید خود را سفید کنید. در ادامه بیشتر در مورد نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی ایکس ویژن و دیگر ماشین لباسشویی‌ها می‌خوانیم.

 

چگونه می توانیم لباس سفید کدر شده خود را دوباره سفید کنیم؟

چگونه می توانیم لباس سفید کدر شده خود را دوباره سفید کنیم؟

آیا لباس سفیدی دارید که کدر شده است؟ هنوز امیدی هست؟! بله، شما دوباره می توانید لباس‌های سفید خود را سفید کنید. در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی یکی از راه‌های انجام این کار و احتمالاً بهترین راه، این است که قبل از قرار دادن آنها در ماشین لباسشویی، آنها را از قبل خیس کنید. راه حل‌های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و همچنین مدت زمانی که برای هر راه حل در رابطه با خیساندن لباس‌ها استفاده می‌کنید؛ متفاوت است.

 

مواد شوینده

مواد شوینده

 اساسی ترین راه حلی که می توانید برای نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی ایکس ویژن و دیگر ماشین لباسشویی‌ها به کار ببریم این است که لباس‌های سفید خود را از قبل با استفاده از ترکیبی از آب و مواد شوینده لباسشویی خیس دهیم. ¼ فنجان پودر لباسشویی را به یک لگن آب گرم اضافه کنید. قبل از اینکه لباس‌های سفید خود را در ماشین لباسشویی قرار دهید، یک یا دو ساعت آنها را خیس دهید. اگر بتوانید از شوینده‌هایی استفاده کنید که برای تمیز کردن لباس‌ها، لباس‌ها را سفید و روشن می‌سازند که خیلی بهتر است. در ادامه نکات نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی در رابطه با جوش شیرین می‌خوانیم.

 

جوش شیرین

جوش شیرین

واقعا بهترین دوست همه، جوش شیرین، آن ماده خانگی است که تمیز کردن را آسان می کند. شما می توانید با توجه به موضوع نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی ایکس ویژن و دیگر ماشین لباسشویی‌ها از جوش شیرین برای تمیز کردن خانه خود و سفید نگه داشتن لباس‌های سفید خود نیز استفاده کنید! خوبی جوش شیرین این است که نه تنها لباس‌های سفید شما را درخشان می کند، بلکه بوی آن‌ها را نیز از بین می برد. جوش شیرین را در یک لگن آب گرم به صورت محلول، قبل از خیساندن لباس‌ها درست کنید. یک فنجان جوش شیرین زمانی که در چهار لیتر آب رقیق شود بهترین عملکرد را دارد. قبل از اینکه لباس‌های سفیدتان را در ماشین لباس‌شویی بگذارید، بگذارید هشت ساعت در این محلول بماند.  در مقاله نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی به شما میوه‌ای خاص را که به شستشوی شما کمک خواهد کرد را معرفی می‌کنیم. میوه لیمو ترش.

آب لیمو

آب لیمو

 آب لیمو فقط منبع خوبی از ویتامین C نیست. همچنین می تواند در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی به سفید شدن مجدد لباس‌های سفید شما کمک کند. لیموهای خود را برش بزنید و در آب بجوشانید. پس از آن، محلول گرم آن را در یک لگن بریزید و لباس سفید خود را به آن اضافه کنید. لباس‌های سفید خود را به مدت یک ساعت در محلول آب لیمو خیس دهید و در نهایت لباس های سفیدتری تحویل بگیرید.

 

3 نکته در مورد نحوه شستن لباس‌های سفید

3 نکته در مورد نحوه شستن لباس‌های سفید

حالا که می‌دانید چگونه لباس‌های سفید را بشویید، در اینجا نکات دیگری وجود دارد که می‌تواند به شما برای موضوع نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی کمک کند.

 

  1. از بین بردن لکه ها با سرکه سفید

از بین بردن لکه ها با سرکه سفید

سرکه در از بین بردن لکه‌ها معجزه می‌کند. نکته مهم در مورد سرکه سفید این است که می توانید آن را به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید و همچنین مقرون به صرفه است. در مقاله نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی  باید بدانیم که چگونه لکه‌ها را با سرکه سفید از بین ببرید؟ نصف فنجان سرکه سفید مقطر را در محفظه ماشین لباسشویی خود به عنوان نرم کننده پارچه قرار دهید. پس از آن، می توانید به شستشوی لباس سفید خود ادامه دهید. شما مجبور نیستید روال شستشوی خود را تغییر دهید. فقط از مواد شوینده ای که برای لباس‌های سفید خود استفاده می کنید استفاده کنید و بگذارید ماشین لباسشویی کار خود را انجام دهد. مزیت استفاده از سرکه سفید این است که رنگ‌های لباس‌های رنگی را از بین نمی برد، بنابراین استفاده از آن برای درمان لکه های لباس‌های رنگی نیز بی‌خطر است. سرکه سفید نیز بوی تندی نخواهد داشت، بنابراین لازم نیست نگران بوی سرکه سفید باشید. در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی ایکس ویژن و دیگر ماشین لباسشویی‌ها این‌بار در مورد از بین بردن لکه‌ها می‌خوانیم.

  1. درمان موثر لکه های رنگی فقط با استفاده از مواد شوینده

درمان موثر لکه های رنگی فقط با استفاده از مواد شوینده

 می‌خواهید لکه‌های رنگ روی لباستان را از بین ببرید ولی واقعا نمی‌دانید از چه محصولی استفاده کنید؟ در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی شما هنوز هم می توانید لکه‌های رنگی روی لباستان را فقط با استفاده از مواد شوینده از بین ببرید. با این حال، این مورد یکی از مواردی است که به شدت رنگ آن لکه روی لباس بستگی دارد. برخی از لکه‌های رنگی آنقدر سرسخت هستند که نیاز به مداخله سایر محصولات دارند. فقط با استفاده از مواد شوینده، یک کپسول لباسشویی را در ماشین لباسشویی خود قرار دهید و لباس‌های سفید خود را در آنجا با دمای 40 درجه سانتی‌گراد بشویید. پس از آن، لباس‌های سفید خود را با طناب روبروی خورشید خشک کنید تا نور خورشید به از بین رفتن بیشتر لکه ها کمک کند. حال در ادامه مقاله نحوه شستن لباس‌های سفید در لباسشویی ایکس ویژن و دیگر لباسشویی‌ها به این موضوع می‌پردازیم که آیا می‌توانیم از سفیدکننده استفاده کنیم یا خیر.

 

  1. سفید کننده برای لباس‌های سفید

سفید کننده برای لباس‌های سفید

 استفاده از سفید کننده‌های تجاری در از بین بردن لکه‌های رنگی و لکه‌های لباس‌های سفید بسیار موثر است. در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی نکته منفی این است که سفید کننده آنقدر قوی است که می تواند کیفیت لباس شما را خراب کند. اگر قصد استفاده از سفید کننده را دارید، در مقاله نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

لباس سفید خود را در یک لگن آب سرد قرار دهید. هنگامی که لباس‌هایتان کاملا خیس شد، چند قاشق غذاخوری سفیدکننده را داخل لگن بریزید. در حالی که لباس‌های سفید شما هنوز در لگن هستند، آن‌ها را هم بزنید و بگذارید 10 دقیقه در محلول خیس بخورد. حتما بعد از 10 دقیقه لباس را در بیاورید تا پارچه خراب نشود یا کیفیت خود را از دست ندهد. اگر پارچه ظریفی دارید، از سفید کننده اجتناب کنید و جایگزین‌های دیگر را برای از بین بردن لکه ها امتحان کنید. این مطلب مهمی در رابطه با نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی است.

 

لباس‌های سفید را با دقت بشویید

لباس‌های سفید را با دقت بشویید

 لباس‌های سفید مطمئناً ظریف‌تر از لباس‌های رنگی هستند؛ بنابراین باید تکنیک‌هایی در مورد نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی ایکس ویژن و دیگر ماشین لباسشویی‌ها بدانید. به طور خلاصه، لباس های سفید وقتی در آب گرم شسته شده و در هوا خشک می شوند؛ تمیزتر می‌شوند. شما می توانید از راه‌حل‌های مختلف فقط با محصولات خانگی برای درمان لکه ها استفاده کنید و لباس‌های سفید خود را سفید و روشن کنید.

نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی

کلام آخر:

به پایان یکی از مقالات دوست‌داشتنی دیگر از سایت خودمون رسیدیم. اگر سوالی داشتید در مورد تعمیر لباسشویی ایکس ویژن و دیگر ماشین‌های لباسشویی‌، بدونید که ما همیشه همراهتون هستیم و کافیه که مارو دنبال کنید. مقاله نحوه شستن لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی یک مقاله ارزشمند در مورد لباس‌های سفید بود؛ مقاله‌ای که شاید هر کسی باید یک‌بار اون رو کامل بخونه. چرا که لباس سفید، لباسی است که فکر کنم هر انسانی در زندگی‌اش حداقل یک‌بار آن را پوشیده باشد و قصد داشته باشد در آینده آن را بپوشد. خب ما مقاله نحوه شستشوی لباس‌های سفید در ماشین لباسشویی را به پایان می‌رسونیم. امیدوارم همیشه خوش و سرحال باشید. خدا نگهدار شما عزیزان دل.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *