دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

سروصدای لباسشویی ایکس ویژن

بیشتر ما اگر با مشکلی مانند سروصدای لباسشویی ایکس ویژن مواجه شویم دوست داریم آن را نادیده بگیریم و علت را گردن کار کردن بی اندازیم درصورتی‌که ما در حال پاک کردن صورت‌مسئله هستیم و این سروصدا اگر بسیار جدی باشد می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای ما به برای دستگاه ما بیاورد. تعدادی از صدا می‌تواند همیشگی باشد برای مثال صدای ویبره مانند که به معنی ورود شدن آب به محفظه دیگ است و این صدا بسیار عادی است. اما بعضی از صداها می‌تواند غیرعادی باشد یعنی تاکنون از لباسشویی‌تان نشنیده‌اید. از آنجا که شما متخصص تعمیر لباسشویی نیستید ما این مقاله را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید سروصدای لباسشویی ایکس ویژن تان را تشخیص دهید تا قبل از آسیب دیدن دستگاهتان آن را رفع نمایید.

 سروصدای لباسشویی ایکس ویژن در حال چرخش

یکی از رایج‌ترین سروصدای لباسشویی ایکس ویژن که بسیار شایع است می‌توان به بلبرینگ‌های آن اشاره کرد که یکی دیگر از نام‌های این قطعه یاتاق است. بلبرینگ‌ها بعد از برد، موتور و تسمه مهم‌ترین نقش رادارند زیرا این قطعه به آبکش و موتور اجازه حرکت آزادانه می‌دهند. بعد از حضور تعمیرکاران شرکت ایکس ویژن کاری که می‌کنند ابتدا قاب پشت لباسشویی را بازکرده و تسمه را با دست می‌چرخانند و درصورتی‌که همان صدا تولید شد به این نتیجه می‌رسند که یاتاقان دستگاه شما فرسوده شده است و باید عوض شود. شما نیز می‌توانید متوجه این ایراد شوید ابداً در آبکش را بازکرده و سپس به لبه‌های بغل درام یا آب کش فشار بیاورید اگر درام حرکت کرد یا به‌قول‌معروف لق زد یاتاق شما به مشکل برخورده است و باید به‌سرعت عوض شود.

 

سروصدای لباسشویی ایکس ویژن به علت کار کردن بیش‌ازحد دیگ

یکی مشکل‌های دیگر یاتاقان می‌توان به استفاده بیش‌ازحد یاتاقان دیگ اشاره کرد که با برداشت این قطعه می‌توانید آن را بررسی کنید. در حالت و معمولی شما نباید بتوانید آن را حرکت دهید و یا تکان خوردن آن را باید بسیارکم جزئی باشد اگر توانستید درام را بلند نمایید و یا به اطراف حرکتش دهید به معنی پوسیدگی یاتاقان‌ها است که باید هرچه زورتر این قطعه بخش عوض گردد.

 

سروصدای لباسشویی ایکس ویژن

 

بودن قطعات قهوه‌ای در زیر لباسشویی

این ایراد می‌تواند به دلیل پیچ شدن درام در زیر ماشین باشد که با این معنی زنگ‌زدگی و در حال خورد شدن پیچ‌های آن است که باید هرچه زود این را عوض نمایید تا این قطعه نشکند. اگر این قطعه با شکستن مواجه شود قابل تعمیر نیست و سروصدای لباسشویی ایکس ویژن به‌صورت همیشه است و یا بسیار سخت می‌باشد. البته باید بگوییم که در ماشین لباسشویی‌های جدید دیگر پیش وجود ندارد و با جوش دادن این قطعه به بدنه این خرابی را به‌طور کامل رفع شود.

آسیب دیدن آبکش و سه نظام

این سروصدای لباسشویی ایکس ویژن می‌تواند به دو دلیل باشد. اولین دلیل، دیگ شما دارای شکاف شده است و قطعات قهوه‌ای خرده آهنگ دیگ است. دومین دلیل شکست سه بازو است که به نام سه نظام نیز آن را می‌شناسند که به دلیل فرسودگی، ترک‌خوردگی یا شکسته شدن این رنگ را از خود تولید می‌نماید. هنگامی دستگاهتان را روشن می‌کنید از داخل دستگاه سروصدای عجیب و بلند ایجاد می‌شود که به‌سرعت باید این ایراد درست شود در غیر این  صورت یا مشکل شما حاد خواهد شد و یا قادر به استفاده از آن نیستید.

سروصدای خورد دو فلز به هم

این خرابی به خرابی به‌احتمال‌زیاد به افتاد قطعه‌ای فلز در دیگ است مانند کلید، سکه یا… است که هر چه سریع‌تر آن را از دیگ خارج نمایید زیرا احتمال خرابی یا فرورفتگی آبکش وجود دارد. علاوه بر فرورفتگی آبکش می‌تواند از واشر به قطعات اصلی دستگاه نفوذ نماید. همچنین بررسی نمایید که چرا سکه به داخل فرورفتگی‌ها دخول نماید. گاهی اوقات سکه نیز می‌تواند به داخل شیلنگ یا فیلتر شستشو ورود نمایید و باعث سروصدای لباسشویی ایکس ویژن شود.

 

سروصدای خوردن دو فلز به هم در لباسشویی ایکس ویژن

 

نتیجه‌گیری

ما تا آنجایی که توانستیم ایراد و سروصدای لباسشویی ایکس ویژن را در این مقاله گنجاندیم اما به علت زیاد بودن موارد ما در مقاله‌های  بعدی به‌طور مفصل و کامل به آن می‌پردازیم. یکی از نکته‌هایی که باید دقت کنید این است که ما این مقاله را برای پیدا کردن ایراد تولید کرده‌ایم اگر تعمیرکار نیستید و یا از تعمیرات سر درنمی‌آورید خواهشا اقدام به عملی خاص نکنید زیرا علاوه بر آسیب رساند به ماشین امکان آسیب زند به خودتان نیز وجود دارد همچنین لوازم برقی شوخی‌بردار نیست. تکنیسین‌های ما دوره‌های حرفه این کار را گزارنده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

مقلات مرتبط:

zaya.io/0jqfl

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *