دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نکات افزایش طول عمر لباسشویی ایکس ویژن

ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین وسایلی است که در هر خانه ای پیدا میشود این وسیله بسیار در زمان ما صرفه جویی میکند علاوه بر آن بسیار بهتر از ما البسه را میشورد نیز بی تاثیر نیست. یکی از بهترین دستگاه های که متوانیم معرفی لباسشویی ایکس ویژن است که علاوه بر تمیز شستن عمر بسیار زیادی دارد، اگر دقت کرده باشید از یک کلمه بسیار مهم استفاده کردیم “عمر”. درست است باید برای این دستگاه اقداماتی انجام دهیم تا افزایش طول عمر لباسشویی ایکس ویژن خود را داشته باشیم و به فکر دستگاه جدید نباشیم. هر دستگاه عمری خاص دارد برای مثال عمر لباسشویی ایکس ویژن بین 10 تا 14 است اما اگر نکاتی که گفته می‌شود را انجام دهید باعث بالا رفتن عمر دستگاه شما می‌شود. شاید با خودتان بگویید که چطور ممکن است که یک دستگاه عمری بیشتر داشته باشد؟ با ما همراه باشید راهکارهای افزایش طول عمر لباسشویی ایکس ویژن را به شما یاد دهیم.

افزایش طول عمر لباسشویی ایکس ویژن: بارگیری اندازه

یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی باعث افزایش طول عمر لباسشویی ایکس ویژن می‌شود عدم بارگیری بیش‌ازحد دستگاه است. این گزینه آن‌قدر مهم است که باید به‌صورت جزئی به آن بپردازیم. پیش از بکار بستن دستگاهتان حتماً دفتر راهنما بخوانید تا رودررو بشوید آبکش شما تا چه اندازه مجاز به بارگیری لباس است بیشتر دستگاه‌ها از 5 و 7 کیلو شروع‌شده و تا 12 کیلو ادامه دارد. بار بسیار زیاد باعث می‌شود تا آب و مواد شوینده به تمام پوشاک نرسد و لباس‌ها درون آبکش به خوبی نچرخد و درنتیجه پوشاک شما به خوبی شسته نشود علاوه بر آن وزن بسیار زیادی دستگاه شما تحمیل می‌گردد. اینک که صحبت از وزن شد باید بگوییم که پوشاک‌ها هنگام خیس شدن وزن بیشتری به خود می‌گیرند، اگر پوشاک داخل دستگاه بیشتر از حد باشد باعث آسیب‌هایی کوچک و بسیار بزرگی می‌شود. از جمله آسیب‌ها می‌توان به اتصالی کردن موتور، سوختن یا نیم سوز شدن موتور، کج شدن آبکش، پاره شدن تسمه اشاره کرد. افزایش بار در هر دستگاهی از دید مکانیکی باعث کم شدن زندگی آن می‌شود و توصیه می‌شود که از ۳ / ۲ دستگاه مورد استفاده قرار دهید یعنی اندازه یک‌کف‌دست بالای دیگ فضای خالی وجود داشته باشد.

افزایش طول عمر لباسشویی ایکس ویژن

قرار ندادن بعضی لباس های خاص داخل دستگاه

اگر می‌خواهید که افزایش طول عمر لباسشویی را داشته باشید باید بعضی از لباس‌ها مانند لباس‌هایی که دکمه‌دار یا تزئینات فلزی یا ریز دارند از شستشو با دستگاه خودداری کنید. زیرا علاوه بر خش انداختن آبکش باعث آسیب‌هایی مانند خش انداخت شیشه، کنده دکمه یا تزئینات لباس  گیرکردن آن در پمپ تخلیه می‌باشد. برای شستن چنین لباس‌هایی یا به‌صورت دستی بشورید یا به خشک‌شویی محل مراجعه فرمایید..

افزایش طول عمر لباسشویی ایکس ویژن: تمیز کردن فیلتر ماهانه

اگر هرماه به فیلتر لباسشویی خود را تمیز کنید متوجه افزایش طول لباسشویی ایکس ویژن می‌شوید زیرا هدف فیلتر گرفتن کثیفی و آشغال‌های لباس‌ها است. اگر ای بخش هرماه تمیز نشود البسه شما بود بد گرفته و یا به خوبی شسته نمی‌شود علاوه بر آن دستگاه شما بوی بسیار زننده‌ای به خود می‌گیرد و عمر آن را به‌سرعت پایین می‌آورد. برای تمیز کردن فیلتر می‌توانید از دفترچه راهنمایی که در اختیارتان است استفاده نمایید.

افزایش طول عمر لباسشویی ایکس ویژن: تراز بودن دستگاه

تراز بود هر دستگاهی مخصوصاً لباسشویی بسیار مهم هست و افزایش طول عمر لباسشویی ایکس می‌شود زیرا این دستگاه در حال حرکت با سرعت بسیار زیاد است. اگر این وسیله تراز نباشد علاوه بر کج شدن پایه‌های دستگاه باعث سروصدا بسیار زیاد می‌شود و آسیب‌های مختلفی مانند آسیب به اندام‌های داخل می‌شود. برای تراز بود می‌توانید از وسیله‌ای به نام “تراز” استفاده نمایید. هنگام استفاده از این وسیله، شیشه پر از آب به همراه یک حباب است، اگر هنگام استفاده از آن حباب وسط شیشه قرار گرفت به معنی تراز بود وسیله شماست.

راه های بیشتر کردن عمر لباسشویی ایکس ویژن

نتیجه‌گیری

گزینه‌های دیگری برای افزایش طول عمر لباسشویی ایکس ویژن هستند که ما در مقاله‌های دیگر به آنان می‌پردازیم. یکی از گزینه‌های دیگر که افزایش عمر دستگاه شما می‌شود سرویس سالانه دستگاه شما است بیشتر کاربران یا مشتری‌ها بر این باوراند که سرویس سالانه خرج پول بیهوده است درصورتی‌که این‌طور نیست. هنگامی‌که تعمیرکار ما برای سرویس سالانه به درب منزل شما مراجع می‌کند، علاوه بر اینکه به‌طور تخصصی دستگاه شمارا موردبررسی قرار می‌دهد و متوجه می‌شود که میانگین استفاده از هر دستگاه چقدر می‌باشد. پس سرویس سالانه علاوه بر افزایش طول عمر لباسشویی ایکس ویژن شما باعث به‌دست آوردن اطلاعت مهم به ما می‌شود.

مقالات مرتبط:

علائم سوختن موتور لباسشویی ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *