دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

علائم خرابی برد لباسشویی ایکس ویژن

همان‌طور که در پست‌های قبل اشاره به علت‌های سوختن برد اشاره کردیم و گفتیم که عواملی همچون گرما، رطوبت، بار اضافی لباس، استفاده‌ی مداوم از دستگاه و…… برای لباسشویی‌تان بسیار ضرر دارد که اگر باعث سوختن آن‌ها نشود باعث کاهش طول عمر و باعث خرابی برد لباسشویی ایکس ویژن شما می‌شود. حال می‌خواهیم که درباره‌ی علائم خرابی برد لباسشویی ایکس ویژن می‌شود با شما گفتگو کنیم تا هر چه زودتر با کارشناسان ما تماس گرفته و هرچه زودتر مشکل شمارا رفع نماییم.

نشانه‌های خراب شدن

علائمی که ما به آن اشاره خواهیم کرد نه‌تنها به درد افراد معمولی می‌خورد بلکه تعمیرکاران نیز می‌توانند از آن استفاده نمایند.  از نشانه‌هایی که بسیار با واضحی که خرابی برد لباسشویی می‌شود شامل موارد زیر می‌باشد.

  1. روشن نشدن ماشین لباسشویی
  2. روشن نشدن پنل دستگاه
  3. توقف ناگهانی دستگاه
  4. برق داشتن بدنه
  5. نمایش ارور بر روی دیسپلی دستگاه
  6. تخلیه نکردن آب
  7. کار نکردن دکمه های پنل

روشن نشدن ماشین لباسشویی

یکی از واضح‌ترین خرابی برد لباسشویی ایکس ویژن روشن نشدن دستگاه است. اما قبل از آن‌که برای تعویض یا تعمیر برد اقدام کنید ابتدا مواردی که گفته می‌شود را چک کنید. ابتدا به مطمئن شوید که خانه‌تان برق دارد برای مثلاً فیوز آشپزخانه خاموش نشده باشد، بعدازآن به سراغ محافظ برق بروید و وسیله برقی دیگر مانند اتو مو یا چیزی دیگر به محافظ را وصل کنید تا از سالم بود محافظ اعتماد داشته باشید.

 سپس به سراغ دوشاخه خانه‌تان که محافظ به آن وصل از بروید و آن را چک کنید بااینکه نادر است و امکان خراب شدن دوشاخه یا پاره شدن سیم برق در ساختمان است برای این کار ماشین لباسشویی را به دوشاخه دیگر وصل کنید تا مطمئن شوید ایراد از کجاست. در صورت روشن نشدن شما با سوختن یا خراب برد لباسشویی ایکس ویژن مواجه شده‌اید.

خرابی برد لباسشویی ایکس ویژن

روشن نشدن پنل دستگاه

اگر با خرابی برد مواجه شده باشید امکان این‌که پل یا نمایشگر از کار افتاد باشد نیز وجود دارد. اما قبل از آنکه برای تعویض پنل دست‌به‌کار شوید ابتدا مثل گزینه بالا اتصالات برقی را بررسی کنید تا کار افتادن پنل مطمئن شوید. در صورت کار افتادن این قطعه  از یک تعمیرکار تخصصی بخواهید تا پنل را تعویض نماید یا از کارشناسان ما خواست تعمیرکار نمایید تا در کمتریم زمان مشکل شمارا رفع نماییم.

توقف ناگهانی دستگاه

از خرابی برد نیز می‌تواند توقف ناگهانی هنگام کار کردن یکی از قسمت‌های ماشین لباسشویی مانند آبکشی، شستن، و یا تخلیه آب اشاره کرد و یا هنگام روشن کردن، دستگاه بعد از 5 ثانیه خاموش می‌شود. اگر با چنین علائمی مواجه شده‌اید به معنی آن است که خرابی برد لباسشویی ایکس ویژن شما وخیم است و هرچه زود باید آن را عوض نمایید.

خرابی برد لباسشویی ایکس ویژن به علت برق داشت بدنه

همان‌طور که در پست‌های قبلی و در مقدمه به آن اشاره‌کرده‌ایم رطوبت و یا ریختن مایعات بر روی برد می‌تواند باعث مشکل اتصال به بدنه را به وجود بیاورد و هنگام دست زد به بدنه لباسشویی باعث برق‌گرفتگی شما شود که از مورد برای شما بچه یا حیوان خانگی‌تان ضرر دارد. در این مورد هر چه زودتر با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست رفع مشکل اتصال بدنه را نمایید.نمایش ارور بر روی دیسپلی دستگاه

معمولاً بردها بر روی اگر مشکلی برای لباسشویی پیش بیایید به‌صورت کد بر روی نمایشگر و یا پنل نشان خواهند داد و بعد آن دستگاه شما به‌طور معمول خاموش و یا متوقف می‌شود. این کدها می‌توان هر ایرادی یا در هر مرحله‌ای مانند قفل شدن درب، پر شدن آب، گرم کردن آب، تخلیه آب، چرخش آبکش و… نمایش داده شود. بروز خطایی مشاهده می‌کنید به معنی مشکل داشتن در آن مرحله می‌باشد. البته باید به این اشاره‌کنیم که هر دستگاه رمز یا کدهای خود رادار است، پس باید برای خرابی برد ماشین لباسشویی ایکس ویژن به کاتالوگ با دفترچه راهنما مراجع فرمایید.

تعمیر برد لباسشویی ایکس ویژن

تخلیه نکردن آب

معمولاً ماشین لباسشویی‌های بعد از انجام دو یا نهایتاً سه عملیات باید آب کثیف داخل دیگ را خارج کند. همان‌طور که گفتیم فرمان‌ها از طریق (board) دستگاه داده می‌شود پس اگر محصول شما مشکلی در تخلیه آب داشته باشد به این معنی است که می‌تواند شما با خرابی برد لباسشویی ایکس ویژن مواجه شده‌اید.

نتیجه گیری

کار نکردن دکمه نیز مانند گزینه‌های بالا توسط برد فرمان داده می‌شوند. یکی از گزینه‌هایی که باید به آن توجه کنید این است که اگر تخصص کافی برای تعمیرات خرابی برد لباسشویی ایکس ویژن را ندارید مخصوصاً قسمت برقی را ندارید خواهشا دست به دستگاه نزنید و تکنسین‌های ما کمک بخواهید با این کار هم جان خود سالم می‌ماند وهم مشکل شما در کمترین زمان رفع خواهد کرد. تکنسین‌های ما دوره‌های تخصصی تعمیرات و تعویضات خرابی برد لباسشویی ایکس ویژن را دیده‌اند علاوه بر آن دوره‌های سخت دیگری را نیز گذارند. همچنین قطعه‌ای که تعمیرکار ما برای تعویض قطعات می‌آورد تولید کارخانه و ضمانت شده می‌باشد.

مقالات مرتبط:

تعمیر لباسشویی ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *