دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

علت بوی بد لباسشویی ایکس ویژن

یکی از مشکلاتی برای تمام ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن اتفاق می‌افتد بد است، همه‌ی ما پیش خودمان میگوییم که حتما مشکل جدی برای دستگاهمان پیش آمده که چنین رایحه بدی از خود تولید می‌نماید. ما در این مقاله به علت بوی بد لباسشویی ایکس ویژن از خود تولید میکند میپردازیم سپس در مقاله‌ی بعدی رفع بوی بد لباسشویی ایکس ویژن را به شما آموزش خواهیم داد زیرا تعداد مشکلات و رفع آن در یک مقاله گنجانده نمی‌شود.

دلایل بوی بد لباسشویی ایکس ویژن

اما قبل ازآن که دست تعممیرات آن بزنیم، باید متوجه بشویم که بوی بد لباسشویی ایکس ویژن به چه دلیل میباشد. زیرا تا متوجه نشویم علت رایحه بد لباسشویی ایکس ویژن از کدام قسمت است، دست به تعمیر لباسشویی ایکس ویژن کار عاقلانه‌ای نیست.

رایحه بد لباسشویی ایکس ویژن به علت خارج نکردن لباس

یکی عادت‌های بدی که بعضی از افراد دارند پس از خاموش شدن لباسشویی، البسه خود را چند دقیقه یا حتی چند ساعت در درون ماشین لباسشویی میگذارند خواهشمندیم اگر چنین عادتی دارید آن را ترک نمایید. این کار علاوه بر آن که باعث تولید قارچ بر روی لباس‌ها و داخل ماشین لباسشویی میشود، حساسیت‌های پوستی مختلفی را به وجود می‌آورد.

بوی بد لباسشویی ایکس ویژن

شستن البسه با آب سرد

یکی علت‌های دیگری که باعث بوی بد میشود شستن لباس‌ها آب سرد است. هنگامی که شما دما دستگاه تان را بیش از حد پایین بیاورد بوی بد لباسشویی ایکس ویژن داخل دستگاه میپیچد این زیرا یکی از دلایل رشد باکتری‌ها دما سرد است. اگر شما با دمای بالا لباس‌های خود را بشورید دیگر با چنین اتفاقی مواج نمیشوید. البته بستگی به لباس نیز دارد؛ قبل از آن که لباس‌تان را داخل ماشین لباسشویی بی‌اندازید اطلاعاتی که به پشت لباس شما چسبیده است را حتما مطالعه فرمایید.

برای کسانی که نمیدانند دمای بالا و دمای پایین از کجا تشخیص دهند، هنگامی که شما گزینه مورد نظر را انتخاب می‌نمایید ماینتور به شما دمای آن و زمان شستشوی نشان میدهد. شاید برای شما نشانگر الکتریکی یا همان مانیتور نداشته باشد ولی باز میتوانید فرق دمای آب را متوجه شوید. یک از این روش‌ها رنگی بودن گزینه‌ها است، برای مثال در بعضی از دستگاه‌ها دکمه‌ها با رنگ‌های قرمز و آبی تقسیم بندی میشوند. یکی دیگر از روش ها، نوشته شدن رد بالای گزینه‌ها میباشد. ولی در کل چه ماشین‌های مانیتور دار و چه ماشین‌های معمولی، به طور عادی نیم دایره ی سمت چپ مخصوص گزینه‌های سمت چپ برای شستن لباس‌های با دمای پایین است و نیم دایره ی سمت راست شستن لباس‌ها با دمای پایین است.

لاستیک درب باعث بوی بد لباسشویی ایکس ویژن

دلیل دیگری که میتوان گفت بسیار ریز است و کسی به آن دقت نمی کند، لاستیک درب لباسشوی است. این لاستیک بعد از هر چند بار کار کردن دستگاه باید این لاستیک را تمیز نمایید زیرا وظیفه این قطعه جلوگیری از خروج آب به بیرون دستگاه است برای همین طبیعی است که بوی بد لباسشویی ایکس ویژن از این قطعه باشد.

بوی بد لاستیک لباسشویی ایکس ویژن

جلوگیری اشیاع از منبع تخلیه

قبل از انداختن البسه مورد نظر در لباسشویی حتما وسایل داخل جیب خود خارج نمایید. وسایلی مانند دستمال کاغذی، رسید دستگاه کارتخوان و… هنگام خیس شدند از منافذ دیگ رد شده و جلوی منبع تخلیع را میگیرند و تخلیه ی درست و حسابی آن نمیشود. این عمل باعث خلق باکتری و بوی بد لباسشویی ایکس ویژن میشود

کشوی جای پودر و مایع لباسشویی

این نیز میتواند یک از دلایل متعدد بوی بد لباسشویی ایکس ویژن باشد زیرا پس از ریخت پورد و مایع شونده به صورت کشوی جای پودر کیف میشود. هنگامی که قصد ریخت مایع یا پودر لباسشویی را دارید کثیفی به مایع جدید نفوذ کرده و هنگام شستن لباس باعث بوی بد میشود.

نتیجه گیری

ما در این مقاله به شما را از بوی لباسشوی ایکس ویژن آگاه کردیم. حال در مقاله‌های بعد درباره‌ی اینکه چگونه بوی بد لباسشویی ایکس ویژن را رفع کنیم گفتگو خواهیم کرد. یک از دلایل دیگری که کمتر کسی به آن دقت نمیکند، سرویس سالانه آن است. گاهی اوقات مشکلاتی در دستگاه‌ها وجود دارد که از محدوده‌ی ما خارج و با کمی تعمیرات و یا تعویض قطعات به علت کارکردن زیاد بوی بد ماشین لباسشوی ایکس ویژن گرفته شده و به حالت عادی با خواهد گشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *