دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

رفع بوی بد لباسشویی ایکس ویژن

در مقاله‌های قبلی ما به دلیل اینکه چرا لباسشویی ما تولید بوی بد میکند اشاره کردیم و متواجه شدیم میتواند از دلایل متفاوتی باشد. برای مثال بوی بد میتواند از لباس و منبع تخلیه گرفته تا کثیف بودن منبع مایع لباسشویی تا سرویس سالانه. حال که میدانیم علت از کجاست میتوانیم برای رفع بوی بد لباسشویی ایکس ویژن دست به کار شویم. با ما همراه باشید تا راه‌های رفع بوی بد لباسشویی ایکس ویژن را به شما آموزش دهیم.

رفع بوی بد لباسشویی ایکس ویژن با سرکه

شما میتوانید با روش‌های قدیمی یعنی با جرم گیر، داخل دیگ لباسشویی بشورید و بوی بد را از بین ببرید. اما در خانه‌تان حیوان خانگی دارید و یا به جرم گیر حساسیت دارید راهکار‌های دیگری هم هستند. برای مثال شما میتوانید از سرکه برای شستن دیگ استفاده کنید. سرکه یکی از محصولات خوراکی است که اسید به شدت بالایی را دارد و میتوانید برای اینکار از سرکه استفاده کنید. برای این کار ابتدا تمام لباس‌های داخل دستگاه را بیرون خارج کنید. سپس نیم پیمانه سرکه داخل محفظه‌ی جا پودر بریزید، بعد از آن هر دو درب یعنی درب جا پوردی و در دیگ محفظه لباس را ببندید. ماشین لباسشویی را روشن نمایید و روی دور متوسط بگذارید بعد از خاموش شدن دستگاه متوجه رفع بوی بد لباسشویی ایکس ویژن خواهید شد.

رفع بوی بد لباسشویی ایکس ویژن با سرکه و جوش شیرین

اگر ما بخواهیم به جوش شیرین لقب خواص بدهیم به آن رفتگر یا نظافتچی محصولات میگوییم. این محصول هر چیزی را پاک کرده و دوباره به روز اول برمیگرداند. علاوه بر آن میتوان این محصول را به موادی دیگر نیز ترکیب کرد که کمی جلوتر به آن میپردازیم. در ابتدا لباس‌های داخل دستگاه را به بیرون بی اندازید سپس یک پیمانه جوش شیرین آماده کرده و آن را در دیگه لباس خالی میکنید. بعد از آن ماشین لباسشویی را روشن کرده و آن را روی دور متوسط قرار دهید پس از آبکشی کامل شما رفع بوی بد لباسشویی ایکس ویژن را مشاهده خواهید بود.

همانطور که اشاره شد جوش شیرین را نیز میتوان با محصولاتی دیگر ترکیب نمود یکی از آنها که بسیار کارآمد میباشد ترکیب جوش شیرین و سرکه است. اگر مشاهده کردید یا متوجه شدید دیگه داخل ماشین به خوبی تمیزی این ترکیب میتواند تمام جرم و باکتری‌ها را نابود نماید. این ترکیب را مانند عملیات جوش شیرین داخل دیگ محفظه لباس بریزید، سپس ماشین لباسشویی را به مدت 15 دقیقه تنظیم نمایید. تبریک، رفع بوی بد ماشین لباسشوی ایکس ویژن شما به طور کامل انجام شده است. دقت کنید این عملیات باید هر 6 ماه به بالا باشد یک بار باید انجام شود در صورت انجام این کار به صورت هر ماه باعث آسیب جدی به دستگاه‌تان وارد میشود.

از بین برد بوی بد با سرکه و جوش شیرین

رفع بوی بد فاظلاب ماشین لباسشویی ایکس ویژن

این ایراد میتوان از پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی باشد که یک از عامل اصلی بوی بد در لباسشویی شما است. برای رفع بوی بد لباسشویی ایکس ویژن‌تان قطعه پمپ تخلیه را مورد بررسی قرار داده و اگر با گرفتگی در لوله وجود دارد آن را برطرف نمایید. اما اگر لوله مشکلی نداشت حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین ثانیه مشکل شما را حل و فصل نماییم.

تمیز کردن لاستیک ماشین لباسشویی

همانطور که در مقاله قبلی گفتگو کردیم لاستیک در محفظه، وظیفه‌ی خارج نشدن آب از لباسشویی را به عهد دارد پس مشخص است که این قطعه بوی بد به خود بگیرید. برای تمیز کردن این وسیله میتوانید یک پارچه تمیز را آغشته به سرکه نمایید سپس آن را به دور پشت و جلو این لاستیک بکشید، به این صورت بوی بد این قطعه رفع بوی بد لبایسشویی ایکس ویژن خواهد شد.

بوی بد لاستیک لباسشویی ایکس ویژن

استفاده از بوگیر لباسشویی

اگر لباسشویی ایکس ویژن شما بدون جرم همراه است و فقط دارای باکتری و بوی بد میباشد، میتوانید از بوگیر‌های ماشین لباسشویی استفاده نمایید. معمولا این بوگیر با بو‌های مختلف در بازا پیدا میشود. نحوه استفاده از این اسپری به این گونه میباشد:

  1. جا پودری را باز کرده.
  2. چند اسپری در داخل جا پوردی زده به قدری که از آن سرازیر شود.
  3. ماشین لباسشویی را روشن کرده آن را بر کمترین زمان تنظیم می‌نماییم.
  4. بعد از خاموش شدن آن، دیگ داخل محفظه را خشک می‌نماییم.

حرف آخر شرکت ایکس ویژن

تقریبا تمام گزینه هایی که به آن اشاره کردیم نیازی به کمک گرفتن از کارشناسان ما برای تعمیر لباسشویی ایکس ویژن شما نیست. وفقط با کمی خون سردی و انجام عملیات‌ها به صورت پشت سرهم و دقیق رفع بوی بد لباسشویی ایکس ویژن را متوجه خواهید. علاوه بر آن بوی بد میتوند از قطعاتی مانند پمپ تخلیه هم باشد که به علت کار کردن زیاد صغیف شده است. برای رفع بوی بد لباسشویی ایکس ویژن‌تان با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست تعمیر کار کنید. تعمیرکاران ما خود را به درب منزل شما فرستاده و درصوت تعویض قطعه شما حتما آن را برای شما عوض خواهند کرد.

مقالات مرتبط:

همه چیز درباره‌‍‌ی شرکت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *