دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

علت کف کردن لباسشویی ایکس ویژن

شاید برای ما اتفاق افتاده است که چشممان به ماشین لباسشویی مان درحال کار کردن  بیوفتد و نگهان با چیزی مواجه شویم که تا کنون آن را ندیده ایم. کف تمام درب شویی را پرکرده است و گاهی اوقات نیز می‌بینیم کف کل آشپز خونه را اشغال کرده. درست متوجه شدید مقاله امروز ما درباره علت کف کردن لباسشویی ایکس ویژن، علت ماند کف در مخزن و… است. دلایل کف کردن لباسشویی ایکس ویژن بسیار زیاد است ولی ما به 8 تا از اصلی ترین آن ها میپردازیم.

استفاده از شوینده های نامناسب برای لباسشویی

از آنجایی که سر و کار ما با کف کردن ماشین لباسشویی ایکس ویژن است بهتر است که اول با دستگاه شروع نکنیم و سراغ مواد شوینده ای که استفاده می کنیم را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از دلایلی که میتوان گفت علت کف کردن لباسشویی ایکس ویژن یا هر لباسشویی دیگر از مایع یا پورد لباسشویی میباشد.

محصولات متنوعی در بازار برای کف کردن در لباسشویی وجود دارد از مایع و پورد لباسشویی گرفته تا توپ لباسشویی. اما متنوع بودن محصولات دلیل بر مرغوب بودن آنان نیست، اتفاقا برعکس هرچه تعداد اجناس ها بالاتر برود کالا های غیر مرغوب نیز همراه آنان وارد بازار میشود. پس شاید محصولاتان عوض کنید ماشین لباسشویی تان به حالت عادی برگردد. همچنین استفاده از محصولاتی که مخصوص دستگاه نیستند مانند مایع ظرف شویی یا رنده کردن صابون میتواند علت کف کردن لباسشویی ایکس ویژن میباشد.

استفاده بیش از حد از لباس

این دلیل بسیار رایج میباشد، در بعضی از لباسشویی ها مخصوصا مدل های جدید، پس از چرخیدن چند دور، دیگ یا محفظه لباسشویی به طور خودکار از کار افتاده و به شما اخطار میدهد. اما بعضی از لباسشویی کد خطای سنگین بودن وزن را ندارن و ادامه به حرکت خود میدهند. اگر بیش از حد معمول داخل دیگ محفظه لباسشویی را پرکنید به علت داشتن لاستیک، امکان خارج شدن آب وجود ندارد. برای همین از دور ماشین لباسشویی کف بسیار زیادی بیرون میزند که میتواند علت کف کردن لباسشویی ایکس ویژن شما باشد.

علت کف کردن لباسشویی ایکس ویژن

تنظیم نامناسب یا درست انتخاب نکردن گزینه ها

در این مورد کف به بیرون از ماشین لباسشویی سرایت نمیکند اما در داخل محفظه هنگام خاموش شدن لباسشویی کف وجود دارد. قبل از استفاده از ماشین لباسشویی حتما کاتالوگ آن را با دقت بخوانید، زیرا عملکرد متفاوت بین ماشین لباسشویی ها امکان دارد. یکی از دلایل ماندن کف در لباسشویی مطابقت نداشتن گزینه و لباس است. برای مثال تعداد لباس های شما زیاد است و شما آن را روی گزینه شستشوی کوتاه مدت تنظیم می نمایید و این باعث ماندن کف در محفظه میشود.

خراب بودن پمپ تخلیه لباسشویی

یکی از علت کف کردن لباسشویی ایکس ویژن خراب شدن یا اختلال عملکرد در پمپ آب است. وظیفه پمپ تخلیه ورود آب و تخلیه آن است. اگر این پمپ به مشکل مواجه شود امکان وروی آب بیش از حد معمول وجود دارد، از آنجایی که لاستیک درب محفظه دیگ لباسشویی اجازه ورود آب به خارج از دستگاه را نمیدهد، پس کف با فشار از منافذ درب بیرون میزند.

علت کف کردن لباسشویی ایکس ویژن خرابی دریچه ورودی

این مورد نیز کف از لباسشویی تان بیرون نخواهد زد، اما کف بر روی لباس هایتان باقی میماند. به علت درست نرسیدن آب به داخل، ماشین لباسشویی شما امکان آبکشی به صورت کامل را ندارد برای همین کف بر روی لباس های شما باقی میماند. ابتدا علت نرسید آب را پیدا کنید شاید فلکه آب ماشین لباسشویی را به طور کامل باز نکرده اید. سپس سپس یه سراغ لوله انتقال آب بروید، احتمال اینکه لوله از خمشدگی و یا چیزی منع ورودی آب شده باشید نیز است. اگر مشکلات رفع نشد به سراغ تعویض لوله انتقال آب بروید.

دلایل کف کردن زیاد لباسشویی ایکس ویژن

علت کف کردن لباسشویی ایکس ویژن، استفاده بیش از حد پودر یا مایع لباسشویی

یک از رایج ترین علت کف کردن در ماشین لباسشویی میتواند این گزینه باشد شاید مادر های ما یا حتی خود شما بر این باور باشید که هرچه مقدار کف بیشتر باشد به صورت بهتری شسته میشود در صورتی این باور بسیار غلط می باشد. پودر یا مایع بیش از حد نه تنها بسیار خوب تمیز نمیکند بلکه هم باعث ماند کف در محفظه و هم ایجاد لکه بر برویی لباس های شما میشود.

نتیجه گیری

همانطور که متوجه شدید علت کف کردن ماشین لباسشویی بسیار متعدد میباشد. و اگر دقت بیشتری کرده باشید بسیاری از علت ها از طرف استفاده نادرست کاربر یا مشتری میباشد پس بهتر است قبل استفاده از ماشین لباسشویی حتما کاتالوگ یا دفترچه راهنمای آن را بخوانید. البته ما به 6 تا از علت کف کردن ماشین لباسشویی ایکس ویژن اشاره کردیم. دومورد آن میتوان به جرم گیری اشاره کرد و گرم نبودن آب اشاره کرده. بهتر است هر 6 ما یک بار لباسشویی خود را جرم گیری نمایید. اما مورد دوم بسیار مهم میباشد زیر کف رابطه مستقیم با گرم بود آن دارد پس لباسی استفاده میکنید و گزینه لباسشویی بسیار در کف کردن مهم است.

مقالات مربط:

خدمات شرکت ایکس ویژن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *